Venture Capital i Private Equity
Paula Pul
Paula Pul
3 maja 2015

lawmore doradcą Przeagencji przy procesie sprzedaży udziałów na rzecz Polska Press Grupa

Polska Press Grupa, wydawca gazet i serwisów internetowych o tematyce regionalnej, kupiła 100 % udziałów w agencji interaktywnej Przeagencja. Przeagencja działa na rynku od marca 2000 roku. Jej głównymi klientami są Grupa Żywiec, Abbott, Assus Polska, Wyborowa SA, Nestle i Provalliance Polska.

Polska Press Grupa jest wydawcą 18 dzienników regionalnych, ponad 100 tygodników lokalnych oraz kilkudziesięciu internetowych serwisów kontentowych i ogłoszeniowych, jak również jest właścicielem ośmiu drukarni.

Nasza firma doradzała agencji interaktywnej Przeagencja przy sprzedaży udziałów na rzecz Polska Press Grupa.

PolskaPressGrupa

Udostępnij ten artykuł

Artykuły

facebooktwitterlinkedin