Grudzień 12, 2021

Powstał pierwszy Kodeks Dobrych Praktyk dla Influencerów

Branża Kreatywna
KODEKS sm formaty_7|KODEKS sm formaty_7

W polskich social mediach mamy do czynienia z dużym problemem scamu i kryptoreklamy w działaniach promocyjnych influencerów. To również rezultat braku systemowo określonych zasad, krążących mitów i braku wiedzy. Zmienić to ma jednak nowy Kodeks Dobrych Praktyk dla Influencerów, który będzie stanowić prawny drogowskaz dla polskich twórców w zakresie reklamy na social mediach.

Celem Kodeksu jest w szczególności zapewnienie transparentności przy prowadzeniu kampanii reklamowych oraz zapewnienie ochrony odbiorców publikowanych treści.

Kodeks Dobrych Praktyk dla Influencerów można pobrać tutaj.

Autorami Kodeksu są prawnicy naszej Kancelarii.

Kodeks dobrych praktyk dla influencerów
Aleksandra Maciejewicz

Stay up to date with changes in the law

Subscribe to our newsletter

Thank you!
Registration was successful.
Oops... your mail can't be sent!