Branża Kreatywna
Aleksandra Maciejewicz
Aleksandra Maciejewicz
12 grudnia 2021

Powstał pierwszy Kodeks Dobrych Praktyk dla Influencerów

W polskich social mediach mamy do czynienia z dużym problemem scamu i kryptoreklamy w działaniach promocyjnych influencerów. To również rezultat braku systemowo określonych zasad, krążących mitów i braku wiedzy. Zmienić to ma jednak nowy Kodeks Dobrych Praktyk dla Influencerów, który będzie stanowić prawny drogowskaz dla polskich twórców w zakresie reklamy na social mediach.

 

Celem Kodeksu jest w szczególności zapewnienie transparentności przy prowadzeniu kampanii reklamowych oraz zapewnienie ochrony odbiorców publikowanych treści.

 

Kodeks Dobrych Praktyk dla Influencerów można pobrać tutaj.

 

Autorami Kodeksu są prawnicy naszej Kancelarii.

 

Kodeks dobrych praktyk dla influencerów

 

Podziel się

Artykuły

Startupy, niezależnie od ich branży, formy prawnej czy wielkości, od samego początku stają przed koniecznością

Bądź na bieżąco ze zmianami w prawie

Zapisz się do naszego newslettera

facebook twitter linkedin search-icon close-icon