Friday, December 20, 2024

Wykorzystywanie AI w marketingu- na co powinniśmy uważać?

Wykorzystywanie AI w marketingu- na co powinniśmy uważać?|

Jakie obawy i ryzyka mogą się pojawić przy wykorzystywaniu sztucznej inteligencji w branży reklamowej?We właśnie opublikowanym artykule w NowyMarketing wypowiadam się o wykorzystaniu AI w branży, która w dużym stopniu opiera się na kreatywności. Nic dziwnego, że w branży tej chętnie już teraz korzysta się z wytworów nowego generatywnego AI. W tekście wspominam, że niesie to za sobą pewne ryzyka.
Na łamach NowyMarketing poruszyłam następujące tematy:▫️ Czy mogę sprzedać klientowi to, co zostało stworzone przy użyciu AI?▫️ Czy to, co zostało stworzone przy użyciu AI jest plagiatem?▫️AI a RODO: czy wiemy, co dzieje się z danymi osobowymi, kiedy załadujemy je do AI?▫️AI a informacje poufneNa koniec dodaje, że w firmie warto po prostu wprowadzić politykę stosowania AI, zobowiązać swoich pracowników do jej przestrzegania.❓Czy AI w marketingu to więcej szans czy ryzyk?Link: https://nowymarketing.pl/a/42762,wykorzystanie-ai-w-marketingu-na-co-powinnismy-uwazac

Bądź na bieżąco ze zmianami w prawie

Zapisz się do naszego newslettera

Dziękujemy!
Rejestracja przebiegła pomyślnie.
Ups...twój mail nie może być wysłany!