Jakie obawy i ryzyka mogą się pojawić przy wykorzystywaniu sztucznej inteligencji w branży reklamowej?
We właśnie opublikowanym artykule w NowyMarketing wypowiadam się o wykorzystaniu AI w branży, która w dużym stopniu opiera się na kreatywności. Nic dziwnego, że w branży tej chętnie już teraz korzysta się z wytworów nowego generatywnego AI. W tekście wspominam, że niesie to za sobą pewne ryzyka.
Na łamach NowyMarketing poruszyłam następujące tematy:
▫️ Czy mogę sprzedać klientowi to, co zostało stworzone przy użyciu AI?
▫️ Czy to, co zostało stworzone przy użyciu AI jest plagiatem?
▫️AI a RODO: czy wiemy, co dzieje się z danymi osobowymi, kiedy załadujemy je do AI?
▫️AI a informacje poufne
Na koniec dodaje, że w firmie warto po prostu wprowadzić politykę stosowania AI, zobowiązać swoich pracowników do jej przestrzegania.
❓Czy AI w marketingu to więcej szans czy ryzyk?
Link: https://nowymarketing.pl/a/42762,wykorzystanie-ai-w-marketingu-na-co-powinnismy-uwazac