Opieka klienta
Przydzielamy dedykowanego opiekuna dla każdego klienta
Transparentność
Nasze raporty ze zrealizowanych prac opisujemy dokładnie, co do minuty
Czas reakcji
Odpowiadamy maksymalnie w 24 godziny w dni robocze
Branża kreatywna od zawsze była naszą specjalizacją. Naszym klientom (agencjom, właścicielom marek, influencerom) pomagamy kompleksowo. Nie tylko piszemy umowy, ale również rejestrujemy znaki towarowe, doradzamy w zakresie zamówień publicznych i prowadzimy postępowania sądowe z zakresu czynów nieuczciwej konkurencji. Każdy prawnik dla branży kreatywnej z naszego zespołu zajmuje się również sporami związanymi z naruszeniem praw autorskich, w tym szczególnie dotyczącymi plagiatu. Pomagamy w sytuacjach kryzysowych związanych z renomą osób publicznych i wartości marki.
Możemy wesprzeć Cię w Twojej codziennej działalności, oferując obsługę prawną dla agencji reklamowych, od pisania i negocjowania umów, przez konsultacje co do legalności danej akcji, po dochodzenie roszczeń. W zakres wchodzi również obsługa korporacyjna czy doradztwo podatkowe.
Opiniujemy kampanie reklamowe, również w kontekście obsługi prawnej w reklamie, w szczególności dla produktów takich jak alkohole czy produkty medyczne. Doradzamy w przypadkach „kradzieży” koncepcji reklamowych, treści oraz w zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Obsługa prawna w reklamie to nasza specjalizacja.
Nasza kancelaria prawna w Warszawie oferuje kompleksowe wsparcie prawne dla agencji digitalowych, obejmujące m.in. umowy o projektowanie i rozwój stron, umowy dotyczące SEO czy kampanii Google, minimalizujemy ryzyka prawne przy zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych, analizujemy zgodność content marketingu z przepisami prawa.
Zapewniamy kompleksową obsługę prawną dla branży kreatywnej, w tym imprez masowych, wydarzeń medialnych, koncertów i festiwali. Tworzymy i negocjujemy wszelkie umowy z tym związane, od osób występujących podczas eventu, przez wynajmujących, po podmioty techniczne.
Obsługujemy zarówno właścicieli marek, którzy współpracują z influencerami, jak i samych influencerów. W ten zakres wchodzi również obsługa prawna dla agencji reklamowych, które pośredniczą we współpracy z influencerami. Kiedy UOKiK dopiero zaczynał się interesować influencerami, my już wydaliśmy Kodeks dobrych praktyk dla Influencera.
E-mail marketing, profilowanie, pozyskiwanie leadów czy wygenerowanie innych pożądanych działań grupy docelowej to ciągła praca z danymi osobowymi. Nasz obsługa prawna dla branży marketingu obejmuje więc również dbanie o zgodność z RODO, przeprowadzenie DPIA – oceny skutków dla ochrony danych, czy nawet powołanie inspektora ochrony danych.
Prowadzimy sprawy o naruszenie praw autorskich, w tym o plagiat, oferując wsparcie niejednego prawnika dla branży kreatywnej. Reprezentujemy również klientów w sporach dotyczących czynów nieuczciwej konkurencji, w szczególności z zakresu wprowadzającej w błąd reklamy i reklam ukrytych. Prowadzimy postępowania sądowe o zapłatę.