Zapraszamy do lektury najnowszego numeru kwartalnika „Deweloper&Marketing” – dostępnego pod tym linkiem: KLIK – w którym znajdziecie m.in. artykuł Aleksandry Maciejewicz pt. „Influencer marketing – na co uważać”. Przeczytacie w nim odpowiedzi na takie pytania jak:
- Influencer marketing to w Polsce stosunkowo nowa gałąź marketingu. Czy prawo zdążyło ją uregulować?
- Na co zwrócić uwagę przy ustalaniu kwestii prawnych w relacji influencera z marką?
- Jak wygląda kwestia praw autorskich tworzonych przez influencera materiałów?
- Kto ponosi odpowiedzialność za publikowane materiały? Influencer, a może współpracujący z nim przedsiębiorca?
- Czy barter jest formą zapłaty? Jakie są możliwe formy rozliczeń z influencerem?
- Czym jest ukryta reklama? Dlaczego infuencerzy powinni oznaczać posty sponsorowane?
Dopełnienie kwestii z artykułu znajdziecie również w stworzonym przez nas Kodeksie Dobrych Praktyk dla Influencerów, który jest do pobrania tutaj: KLIK