Kiedy skupiasz się na stronie kreatywnej przedsięwzięcia, my dbamy o formalności.

Tworzymy i negocjujemy umowy dla agencji marketingowych, interaktywnych i public relations, butików kreatywnych czy domów mediowych. Opiniujemy kampanie reklamowe, również w przedmiocie takich wrażliwych produktów jak alkohole, produkty medyczne itp. Doradzamy w przypadkach „kradzieży” koncepcji reklamowych, treści oraz w zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Pomagamy w sytuacjach kryzysowych odnośnie renomy osób publicznych i wartości marki.

Zapewniamy kompleksową obsługę imprez masowych, wydarzeń medialnych, koncertów i festiwali. Tworzymy i negocjujemy wszelkie umowy z tym związane, z osobami występującymi podczas eventu, przez wynajmujących, po podmioty techniczne.

Tworzymy i negocjujemy umowy związane z filmem m.in. umowy opcji, umowy z twórcami, umowy dystrybucyjne, umowy koprodukcyjne, umowy sponsoringowe etc. Pomagamy w konfliktach między twórcami, dostawcami i podmiotami technicznymi. Doradzamy w zakresie product placement i w ramach innych aspektów prawnych związanych z produkcją i dystrybucją filmu.

Obsługujemy kompleksowo studia i pracownie projektowe zajmujące się wzornictwem przemysłowym i artystycznym, ale także projektowaniem i aranżacją wnętrz. Tworzymy i negocjujemy umowy o dzieło, wykonawcze i produkcyjne. Pomagamy z rejestracji wzoru przemysłowego lub użytkowego. Świadczymy usługi w ramach zwalczania nieuczciwej konkurencji..

Porozmawiajmy.

Poznaj sprawy, jakie prowadziliśmy

Software house – jak „zabezpieczyć się” przed Klientem

Software house – jak „zabezpieczyć się” przed Klientem

Czytaj dalej
Agencje interaktywne – jak „zabezpieczyć” się przed podwykonawcami

Agencje interaktywne – jak „zabezpieczyć” się przed podwykonawcami

Czytaj dalej
lawmore doradcą Przeagencji przy procesie sprzedaży udziałów na rzecz Polska Press Grupa

lawmore doradcą Przeagencji przy procesie sprzedaży udziałów na rzecz Polska Press Grupa

Czytaj dalej